Tabăra de iarnă DUNAMIS 2019

Cu tabăra de iarnă (26-31 decembrie) toți împreună am încheiat frumos și productiv anul 2019. Am avut parte de un timp interesant, cu multe activități, mult antrenament, campionat intern, examen de calificare la centuri, suprize, victorine, zăpadă, timp în care sportivii au legat noi prietenii și nu în ultimul rând am învățat cum să trecem peste problemele(încercările) cu care ne confruntăm în viață, studiind cursul „Vai, am dat de probleme!” Am avut posibilitatea să evaluăm anul care a trecut, să-I mulțumim lui Dumnezeu pentru realizările din acest an și să trasăm noi obiective pentru anul care vine. A fost o bucurie să fim împreună, să lucrăm împreună cu antrenorii, părinții și conducerea instituției care ne-a cazat. Mulțumim organizatorilor pentru munca depusă și dragostea pentru Dumnezeu și oameni. La mulți ani!!!

_MG_8989_MG_9000_MG_8966_MG_8766_MG_8692_MG_8700IMG_9404_MG_9427Restul pozelor le puteți viziona, accesând pagina de facebook a clubului  https://www.facebook.com/pg/TaekwondoDunamis/photos/?tab=album&album_id=3221341761216042.

 

Lasă un comentariu